DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> خیلی دلم برات تنگ شده


شهرشیشه ایی

دلم تنگ است برای طنین صدایت،

 

دلم تنگ است برای گرفتن آن دست های زمخت و پینه بسته،

 

دلم برای اشک هایت تنگ است.

 

 

هنوز هم دلتنگت هستم ، هنوز هم می خواهم تو را در آغوش بگیرم ، هنوز هم

 

 

نتوانسته ام نبودنت را باور کنم، باز هم این زخم سر باز کرد ، باز غم نبودنت بر

 

سرم هجوم آورد و تو را از میان خاطرات غبار گرفته ام بیرون کشید،اما افسوس

 

که دیگر ......

 

              

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 21 / 12 / 1390برچسب:,| ساعت 7:48 قبل از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ